Версія для друку
Світлина з інтернету

Народ повинен знати

Усе. Мені надокучило займатися просто так тим, за що нардепам платять грубі гроші. 
 
Із проголосованих у Раді і препарованих мною сьогодні законопроектів залишилися ще два. Це доволі значні спеціалізовані законопроекти, які не входять до сфери моєї спеціалізації. Якби був нардепом, то, звісно, детально вивчив би й міг би сформувати власну позицію. Зараз на це не маю ні часу, ні натхнення. Просто коротко опишу, про що йдеться. Бо господар і суверен у державі, яким у нас Конституція називає народ, повинен знати, чим там під прикриттям карантину бавляться слуги.
 
Перший проект №1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт". Це масштабний документ, яким, крім власне самого законопроекту, також вносять сотні змін до інших законів. Ще раз повторюся - аналізувати цю тему не буду. Та й поспіху нема. Проект ухвалили лише в першому читанні, без скорочення термінів підготовки до другого. Вступить він у дію лише через рік після остаточного прийняття, тож спеціалісти зможуть розібратися. Це той випадок, коли свій дурнуватий турборежим слуги не включали. І на тому спасибі. 
 
Але й тут відмітилися... На якого лиха під дуже спеціалізований та незрозумілий для неспеціалістів проект було збирати аж 45 підписів "авторського колективу", з яких людей, які хоча б спроможні його прочитати до кінця, не більше десяти. Такі речі викликають підозру або в деякій психологічній ущербності основного автора, або в дуже наполегливому лобіюванні. 
 
Представники окремих олігархів та лобістів чомусь вірять, що чим більше підписів вони зберуть під потрібною їм ініціативою, тим більші в неї шанси на проходження. Знаю, що за таке липове "співавторство" частенько й по пару тисяч вічно зелених підкидають на "підтримку штанів". 
 
Серед цього "авторського колективу" купа гуманітаріїв, які гарантовано навіть трьох речень без валідолу не прочитають, а щось розуміти перестануть уже на першому... Іноді за таким колективним авторством ховають декого з депутатів-лобістів. Бо ми ж, коли бачимо, що автор законопроекту Герус, то вже розуміємо, що там щось не чисто. А спробуйте вишукати підозрілу постать серед такого базару. 
 
Показово, що частина "авторів" так і не проголосувала за ніби то свою ж творчість. Серед них і більшість представників опозиційних фракцій. Їх також запрошували до підписання, але вони загубилися серед 36-ти найрізнорідніших слуг і служанок...
 
Ще один законопроект, за який сьогодні заякорилася Рада - це №3364 "Про внесення змін до деяких законів України (щодо врегулювання кризи неплатежів на ринку електричної енергії та питання сертифікації оператора системи передачі)". Отут уже мене терзають сумніви туманні, бо головним автором є неодноразово згадуваний Герус та кілька підзвітних йому слуг. Але це також той випадок, коли я б краще сам почитав висновки експертів, ніж щось писати від себе. Тому пройдуся лише по зовнішніх підозрілих ознаках.
 
Головне науково-експертне управління Ради написало у висновку, що законопроект потребує доопрацювання через численні недоліки. А далі найпідозріліший для мене пункт: "...і відсутність висновків Кабінету Міністрі України". Тобто законопроект, який жорстко регулює діяльність енергоринку, не лише не внесений урядом, він з ним навіть не погоджений і, цілком імовірно, до моменту внесення ще й прихований, бо міг би від Кабміну отримати "чорну мітку". 
 
Нагадаю, що зараз виконувачка обов'язки міністра енергетики належить до орбіти впливів Ахметова. Чи вона підігрує його лобістським інтересам - не знаю, поки не помічав. Але те, що вона спробує заблокувати лобізм Коломойського - це майже точно. І такий важливий енергетичний закон протягують без обговорення та погодження з Кабміном. Уже цього одного достатньо, щоб запідозрити неладне. Але на цьому й обмежуся. Не хочу бути ще одним "експертом"-профанатором у питаннях енергоринку.
 
Ну і зовсім на останок сьогодні проголосували цілком пристойну постанову №3358 "Про утворення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування оприлюднених у ЗМІ фактів можливих корупційних дій посадових осіб органів державної влади, які призвели до значних втрат дохідної частини Державного бюджету України". Ідеться найперше про звинувачення, які оприлюднив екс-міністр Уманський. 
 
У тексті постанови вказано, що має розслідувати події від вересня 2019 року, тобто вже нової влади. Потім в Батьківщині та серед деяких слуг синхронно почали наполягати, щоб від початку 2019 року. 
 
Разумков цієї зміни не включив, але пообіцяв, що внесуть окремим проектом. Але, як не дивно, можуть і не внести. Те що зелені погодилися на зачистку своєї фіскальної складової, очевидно. Знятого за розпорядженням Зеленського Уманського до того ж Зеленського в радники призначають... 
 
Але й для нормальних людей це безумовний плюс - не треба красти. Та й побачити всі масштаби бедламу, якого натворила нова влада, українцям буде корисно. А от із даними за час до приходу їхнього уряду, то тут якраз фракції ЄС Порошенка буде вигідно, бо дуже яскравим стане контраст. Чомусь при старій "злочинній" владі, коли "наживалися", податки й мита нормально йшли до бюджету в повному обсязі, а після приходу "чесних і непідкупних" десятки мільярдів зникли, як вода в пісок. Тому й Герасимов від ЄС не лише підтримав постанову, але й не виступив проти розширення термінів. Проти, як виглядає, був саме Разумков, який мудріший за багатьох слуг і все вчасно зрозумів.
 
Постанову зареєстрували за ініціативою Жульчиного депутата Крулька. Крім того, в авторах також Жуля Володимирівна від своєї "Батьківщини", двоє людей від ЄС: І.Геращенко та Н.Южаніна, один слуга Корнієнко та Рахманін від "Голосу" й Батенко від "За майбутнє". Проголосували всі наявні нардепи від усіх фракцій і груп, крім "Голосу" (нащо ж тоді керівник фракції співавтором виступив???), бо, очевидно, зрозуміли, що комісія нанесе удар і по Нєфьодову та можливим їхнім друзям у фіскальних структурах...
 
На цьому завершую свій огляд, бо мені препарування усієї цієї нардепської роботи в стилі "не бий лежачого" добряче надоїло. 
 
Назад до архіву Версія для друку